* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, توسط |

 

با دوستم رفتيم تو يه مغازه ي شلوغ که عسل طبيعي ميفروشه؛

 

نوبت ما که ميشه طرف ميگه:شمام عسل ميخواين!؟

 

پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوريم اومديم استخدام شيم 


 *********************************************
*********

 

 تو لباس فرم منو دیده، میگه سربازی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ عضو سیاه لشگر سریال مختارم

 

محل فیلم برداری رو گم کردم

 


*****************************************************

  نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده

 

 

**********************************************

********

  به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام

 

واسشون جشن سالگرد بگیرم 

*******************************************************
رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟
میگه برا کباب؟
پ ن
پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام 

 

 ******************************************************

 با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازی!!!  

 ******************************************************

 

  رفتم سم بخرم واسه سوسك يارو ميگه ميخواين سريع بميره؟!
  پَـــ نَ پَـــ ميخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگيرم!!

******************************************************* 

 
دارم واسه وبلاگه نظر میذارم آبجیم اومده میگه داری نظر میذاری؟
  
پـــ نــه پــــــ می خوام تست کنم ببینم دکمهی ارسال درست کار میکنه؟
 
************************************************** 
 
کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.
**************************************************

دارم از گرما میمیرم، خودمو مثله چی دارم باد میزنم.

بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟

؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم  

 

 ********************************************************

 

 یارو اومده می‌بینه همكارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ هستن. افتادن پشت اون كمد. با خط‌كش بزن در بیاد

 


********************************************************

 

  میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیـــــو فولدر

********************************************************

داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم


   ******************************************************

روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم

بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته

 

 

 

 ********************************************************



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.